طرح جامع ارزیابی اساتید از طلاب و طلاب از اساتید در ترم اول سال ۹۹

طرح جامع ارزیابی اساتید از طلاب و طلاب از اساتید در ترم اول سال ۹۹
آذر ۹, ۱۳۹۹
96 بازدید

قابل توجه طلاب بزرگوار در فرم مربوطه، ابتدا اسم استاد محترم را انتخاب کرده و فرم را پر کرده و در آخر گزینه ارسال را انتخاب میکنید و پس از پایان ارزیابی استاد، استاد دیگری را انخاب کرده و ارزیابی ایشان را نیز به همین روش انجام میدهید.   فرم ارزیابی طلاب از اساتید محترم […]

قابل توجه طلاب بزرگوار

در فرم مربوطه، ابتدا اسم استاد محترم را انتخاب کرده و فرم را پر کرده و در آخر گزینه ارسال را انتخاب میکنید و پس از پایان ارزیابی استاد، استاد دیگری را انخاب کرده و ارزیابی ایشان را نیز به همین روش انجام میدهید.

 

فرم ارزیابی طلاب از اساتید محترم پایه اول

فرم ارزیابی طلاب از اساتید محترم پایه دوم

فرم ارزیابی طلاب از اساتید محترم پایه سوم

فرم ارزیابی طلاب از اساتید محترم پایه چهارم

فرم ارزیابی طلاب از اساتید محترم پایه پنجم

فرم ارزیابی طلاب از اساتید محترم پایه ششم

 

قدمت ارزشیابی و اندازه گیری آموزشی به آن زمانی برمی گردد که برای اولین بار فردی به آموزش فرد دیگری پرداخته است. در تعریفی که اغلب مربیان تربیتی از آموزش و پرورش می کنند، آن را به عنوان یک سلسله فعالیت های منظم می دانند که در جهت ایجاد تغییرات مطلوب در رفتار فراگیر صورت می گیرد. با توجه به این تعریف هرگز نمی توان بدون اندازه گیری و ارزشیابی تغییرات ادعا نمود که آموزشی صورت گرفته است. به عبارتی می توان ارزشیابی را شاهدی بر نحوه ی آموزش و داوری بر میزان یادگیری که نتیجه آموزش است قلمداد کرد.

یکی از اساسی ترین بخش ها برای ارزیابی ، ارزیابی از استاد و نحوه تدریس و روش ایشان می باشد؛ به عبارت دیگر ارزیابی از روش تدریس استاد در مواردی که تدریس کرده و این که آیا مفید و موثر بوده است یا خیر؟ و این امر به اصلاح یا تثبیت روش او منجر خواهد شد.

و این که آیا موفق به دستیابی به اهداف آموزشی و تربیتی شده است

مدرسه آیت الله بهجت از ابتدای تاسیس تا کنون توانسته است با ارزیابی اساتید از طلاب و ارزیابی طلاب از اساتید روند ارزشیابی را در مدرسه به نحوی کامل جرا کند و بحمدالله از نتایجش در برنامه ریزی های خود بهره ببرد.

 

زمان ارزیابی ها به اتمام رسیده است.

برچسب‌ها, , ,