مراسم تکریم و معارفه مدیر سابق و جدید مدرسه علمیه آیت الله العظمی بهجت (ره) قم برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه مدیر سابق و جدید مدرسه علمیه آیت الله العظمی بهجت (ره) قم برگزار شد
آذر ۱۸, ۱۴۰۲
466 بازدید

مراسم تکریم حجت الاسلام نصرت الله عباسی زید عزه که به مدت ده سال از سال ۱۳۹۲ تا ۱۴۰۲ مدیریت مدرسه علمیه آیت الله بهجت (ره) قم را بر عهده داشت عصر یکشنبه ۲۸/۸/۱۴۰۲ در صحن مدرسه و با حضور علما، فضلا، اولیاء و طلاب مدرسه برگزار شد. این مراسم با سخنرانی آیت الله سید […]

مراسم تکریم حجت الاسلام نصرت الله عباسی زید عزه که به مدت ده سال از سال ۱۳۹۲ تا ۱۴۰۲ مدیریت مدرسه علمیه آیت الله بهجت (ره) قم را بر عهده داشت عصر یکشنبه ۲۸/۸/۱۴۰۲ در صحن مدرسه و با حضور علما، فضلا، اولیاء و طلاب مدرسه برگزار شد.
این مراسم با سخنرانی آیت الله سید محمد رضا مدرسی یزدی از اعضای شورای نگهبان انجام گرفت و نماز جماعت با امامت ایشان در صحن در مدرسه برگزار شد.
همچنین حجت الاسلام و المسلمین ملکی قائم مقام مدیر حوزه های علمیه کشور و مدیر حوزه های علمیه استان قم در ابتدای مراسم به سخنرانی پرداختند.
در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین اجاق نژاد تولیت مسجد مقدس جمکران، حجت الاسلام عالم زاده نوری معاونت تهذیب حوزه های علمیه کشور، حجت الاسلام فرهاد عباسی مدیر مرکز متون حوزه های علمیه، حجت الاسلام سید محمد واحدی معاون تهذیب مدارس علمیه قم، حجت الاسلام زاد حسینی مدیر مدرسه علمیه حقانی، حجت الاسلام حقانی مدیر مدرسه علمیه آل یاسین ،حجت الاسلام میرمحمدیان، رئیس بنیاد هدایت سازمان تبلیغات و نماینده موسس محترم مدرسه و فضلای دیگر و اساتید مدرسه نیز حضور داشتند.

در ابتدای مراسم، حجت الاسلام و المسلمین ملکی مدیر حوزه های علمیه استان قم درباره جایگاه و نقش علم اموزی سخن گفتند و مواردی از خاطرات مربوط به اخلاص و پایمردی حجت الاسلام عباسی را بیان کردند.
سپس حکم حجت الاسلام و المسلمین مجید رهنما به عنوان مدیر جدید مدرسه خوانده شد و این حکم توسط حجت الاسلام و المسلمین ملکی به ایشان اعطا گردید.
در ادامه کلیپی از سالها تلاش حجت الاسلام عباسی و طلاب مدرسه پخش شد و سپس حجت الاسلام عباسی در جایگاه سخن قرار گرفت و در بیاناتی کوتاه از سالها تلاش معاونان و اساتید و پشتیبانان و بانیان و طلاب مدرسه تشکر کرد.
سپس حجت الاسلام رهنما به عنوان مدیر مدرسه از همت دوستان و طلاب مدرسه و حجت الاسلام عباسی در سالهای اداره مدرسه یاد کرد و خود را متعهد به ادامه این مسیر و ارتقای مدرسه معرفی نمود.
آیت الله مدرسی یزدی نیز با بیان روایاتی در فضل علم و علم آموزی و بیان خطرات در مسیر راه، طلاب را تشویق به طی مسیر علم و معرفت و تهذیب نمودند و با یادی از مرحوم آیت الله العظمی بهجت (ره) ایشان را نمونه و الگوی خوبی در مسیر علم و تقوا و معرفت و کمال دانستند.
بعد از سخنرانی، با اهدای لوح و هدیه به حجت الاسلام عباسی به پاس یک دهه تلاش خستگی ناپذیر ایشان، تقدیر شد.
در انتهای مراسم، پیام تصویری حجت الاسلام و المسلمین ترابی موسس مدرسه پخش شد.
گفتنی است حجت الاسلام نصرت الله عباسی از بهار ۱۴۰۲، به ریاست مرکز مدیریت استان مرکزی منصوب شده اند و در سنگر جدید، مفتخر به خدمت به سربازان امام زمان (عج) خواهند بود. و حجت الاسلام مجید رهنما که از مسئولین مدرسه و عضو شورای راهبردی آن است، با حفظ سمت مدیر کلی معاونت اخلاق و تهذیب حوزه های علمیه کشور، به مدیریت مدرسه علمیه آیت الله بهجت منصوب شدند.

برچسب‌ها, , , , ,