بازدید معاون پژوهش مدیریت مدارس متوسطه دوم (دیپلمه) قم از مدرسه علمیه آیت الله بهجت (ره)

بازدید معاون پژوهش مدیریت مدارس متوسطه  دوم (دیپلمه) قم از مدرسه علمیه آیت الله بهجت (ره)
مهر ۱۰, ۱۳۹۹
51 بازدید

بازدید معاون پژوهش مدیریت مدارس متوسطه  دوم (دیپلمه) قم از مدرسه علمیه آیت الله بهجت (ره) حجت الاسلام هاشم پور معاون پژوهش محترم مدیریت مدارس متوسطه  دوم (دیپلمه) قم صبح امروز با حضور در مدرسه علمیه آیت الله بهجت (ره) قم بازدیدی از این واحد آموزشی داشتند و با فعالیتهای پژوهشی مدرسه آشنا شدند. در […]

بازدید معاون پژوهش مدیریت مدارس متوسطه  دوم (دیپلمه) قم از مدرسه علمیه آیت الله بهجت (ره)

حجت الاسلام هاشم پور معاون پژوهش محترم مدیریت مدارس متوسطه  دوم (دیپلمه) قم صبح امروز با حضور در مدرسه علمیه آیت الله بهجت (ره) قم بازدیدی از این واحد آموزشی داشتند و با فعالیتهای پژوهشی مدرسه آشنا شدند.

در ابتدای این دیدار دو ساعته که با حضور اعضای معاونت پژوهش برگزار شد، حجت الاسلام عبداللهی معاون پژوهش مدرسه آیت الله بهجت گزارشی از نحوه فعالیتهای پژوهشی و تولیدات مربوطه و نحوه همسان سازی آنها با اسناد بالادستی توضیحاتی ارائه کردند و سپس به تبادل فکری و ارائه راهکارهایی برای ارتقای توان پژوهشی مدرسه و توان افزایی آن با مدارس علمیه پرداخته شد.

smart

smart

حجت الاسلام هاشم پور نیز ضمن تشکر از فعالیتهای انجام گرفته نکاتی را جهت همترازی مدارس با یکدیگر متذکر شدند و درباره نشریه مدرسه، آموزش پژوهش و نحوه استفاده از استادیاران، کانالهای علمی مدارس دیگر، راه اندازی گروههای علمی به همراه کانالها و گروههایی برای ارتقای علمی مدرسه، حضور فعال در جشنواره علامه حلی و … بحث شد و بر استفاده از ظرفیت و امکانات مدارس دیگر تاکید شد.

 

در پایان این دیدار، معاون پژوهش محترم مدیریت مدارس متوسطه  دوم (دیپلمه) قم ضمن بازدید از تولیدات علمی مدرسه، از کتابخانه و اتاق رایانه مدرسه نیز بازدیدی داشتند و راهکارهایی برای ارتقای آنها ارائه دادند.

smart

smart

برچسب‌ها, , , , ,