جلسه معاون پژوهش با طلاب مدرسه آیت الله بهجت + عکس

جلسه معاون پژوهش با طلاب مدرسه آیت الله بهجت + عکس
مهر ۸, ۱۳۹۹
84 بازدید

جلسه معاون پژوهش مدرسه علمیه آیت الله بهجت با حضور همه طلاب حاضر در مدرسه بعد از نماز عصر امروز ۷ مهر ۹۹ در صحن مدرسه جهت آشنایی هر چه بیشتر طلاب با برنامه های پژوهشی سال ۹۹-۱۴۰۰ مدرسه علمیه آیت الله بهجت (ره) قم برگزار شد. خلاصه مطالب گفتگوی معاونت پژوهش با طلاب محترم […]

جلسه معاون پژوهش مدرسه علمیه آیت الله بهجت با حضور همه طلاب حاضر در مدرسه بعد از نماز عصر امروز ۷ مهر ۹۹ در صحن مدرسه جهت آشنایی هر چه بیشتر طلاب با برنامه های پژوهشی سال ۹۹-۱۴۰۰ مدرسه علمیه آیت الله بهجت (ره) قم برگزار شد.

خلاصه مطالب گفتگوی معاونت پژوهش با طلاب محترم مدرسه به این شرح است:

در ابتدا معاون پژوهش با تشریح دیدگاه معاونت نسبت به مقوله پژوهش در حوزه های علمیه بیان داشتند: پژوهش امری اثر گذار در اهداف طلبگی، آینده طلبگی، روند علمی و تربیتی طلاب است و لذا در ساخت شخصیت شما طلاب نیز موثر خواهد بود. بنابراین در سطح اثرگذاری شما در جامعه و دین نیز مهم خواهد بود.

ایشان پژوهش را امری آسان و کاربردی دانست که البته با سختیهایی خصوصا در ابتدای کار همراه است که با نهراسیدن از آن می توان آینده روشنی را رقم زد.

حجت الاسلام عبداللهی ضمن تاکید بر اینکه باید با هدف پر کردن خلاهای علمی خودتان، سراغ پژوهش بروید فرمودند: طلاب باید سعی کنند به دور از تکلیف پژوهشی به دنبال ایجاد یک برند علمی برای خودشان باشند و از این فرصت پیشِ رو برای یادگیری ساختارها و مهارتهای پژوهشی بیشترین بهره را ببرند که بعدا بتوانند محتوای خوب تولید کنند.

معاون پژوهش مدرسه آیت الله بهجت از طلاب مدرسه خواست، حضور فعال در کلاسها و کارگاههای پژوهشی داشته باشند و برنامه های پژوهش را از طریق سایت مدرسه و کانال پژوهش دنبال کنند و ارتباط موثر خود را با معاونت حفظ کنند.

ایشان در ادامه با تشریح جزئی از برنامه های پایه های مختلف مدرسه، درخواست کردند که طلاب از اساتید راهنما کمک بخواهند و اساتید مشاور نیز برای کمک علمی و ساختاری به آنها امسال به برنامه ها اضافه می شود و در نهایت پایبندی به ساختار و زمانبندی را مورد تاکید قرار دادند.

در انتهای این گفتگوی صمیمی نیز طلاب سوالات خود را به صورت شفاهی پرسیدند و معاونت به آنها پاسخ گفت.

 

 

برچسب‌ها, , ,