گزارش مصور فعالیتهای معاونت پژوهش مدرسه علمیه آیت الله بهجت (ره) قم سال ۹۸-۹۹

گزارش مصور فعالیتهای معاونت پژوهش مدرسه علمیه آیت الله بهجت (ره) قم سال ۹۸-۹۹
تیر ۷, ۱۳۹۹
139 بازدید

متن گزارش مصور فعالیتهای معاونت پژوهش مدرسه علمیه آیت الله بهجت (ره) قم سال ۹۸-۹۹ را در زیر مشاهده نمایید   معاونت پژوهش مدرسه علمیه آیت الله بهجت (ره) قم از ابتدای سال تحصیلی ۹۸ـ ۹۹ جهت ساماندهی و ارتقای سطح پژوهشی طلاب مدرسه، اقدام به برنامه ریزی و اجرای فعالیتهای پژوهشی جدیدی نمود. این […]

متن گزارش مصور فعالیتهای معاونت پژوهش مدرسه علمیه آیت الله بهجت (ره) قم سال ۹۸-۹۹ را در زیر مشاهده نمایید

 

معاونت پژوهش مدرسه علمیه آیت الله بهجت (ره) قم از ابتدای سال تحصیلی ۹۸ـ ۹۹ جهت ساماندهی و ارتقای سطح پژوهشی طلاب مدرسه، اقدام به برنامه ریزی و اجرای فعالیتهای پژوهشی جدیدی نمود. این فعالیت‌ها با کمک معاونت‌های تهذیب و آموزش و تحت حمایت مدیریت محترم مدرسه انجام گرفته است، تا بتوان در یک منظومه علمی تربیتی، موجبات رشد و بالندگی طلاب را فراهم آورد.

این معاونت درصدد است، آموزش، تهذیب و مطالعات علمی روزانه و موضوع‌محور طلاب را هدفمند کند و با توجه به برنامه‌هایش، آنها را به سمت تولید محوری پیش بَرَد و در جهت اولویت‌های علمی تربیتی تعیین‌شده توسط معاونین محترم برای هر پایه، به طلاب مدرسه در جهت رشدشان، خدماتی ارائه نماید. بی‌شک هم افزایی اولیاء مدرسه در تنظیم برنامه و اجرای آنها به این معاونت کمک شایانی کرده است.

در گزارش زیر، فعالیت این معاونت در بخشهای: «فعالیتهای مقدماتی، واحدهای پژوهش، برگزاری کلاس، کارگاه و نشست، مسابقات، برنامه های هفته پژوهش و تولیدات معاونت پژوهش» را به صورت اجمالی مشاهده خواهید نمود.

فایل pdf گزارش معاونت را از اینجا دانلود نمایید

 

برچسب‌ها, , , ,